see through me

A bit of my thoughts about life in general and things that keep it worth living...

13.7.04

Yippie kay yay...

Surprisingly, my blog becomes normal again. Hmm, so, I had to nag it first? Wow... and I thought that it doesn't have a soul...

Damn... now I have to dance around the room barenaked... well, if anyone is interested, feel free to join me in my room wednesday at midnight for a single strip performance by me.

Drinks on me.

Be seeing you. Until then, check out this. The site just interviewed the one and only Milton Glaser. Cheers

Ps: Enda.. I did not lie, you bastard.. hahaha

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
eXTReMe Tracker